RegionTata i Maksio w R4 pojechali w długą podróż,...

Tata i Maksio w R4 pojechali w długą podróż, celem jest Albania

- Reklama -

OSTRÓDA-WĘGRY. Marcin Pietrzak z synem Maksem w “renówce” R4 ruszyli w kolejną wakacyjną podróż. W piątek wybrali się do Albanii. Dojechali na Węgry nad Balaton, gdzie spędzili niedzielę.

Tata i Maksio w R4 na południe Europy jadą w towarzystwie podróżników w drugiej “Reni” model R4 / Fot. Archiwum

Przed rokiem Marcin i Maks samochodem renault R4 w pierwszą wakacyjną podróż udali się do Francji. W tym roku ojciec z synem w swoją “renówką” R4 ponownie wyruszyli w kilkunastodniową podróż. Tym razem celem rodzinnej wyprawy jest Albania. Chłopaki umówili się z nami, że będą się z nami dzielić swoimi przygodami w drodze na Bałkany. Na bieżąco ich relacje możecie śledzić na Tata i Maksio w R4.

Już ponad 1100 km za nami jesteśmy nad Balatonem. Z 2. Zlotu Zabytkowych NOS-ów ruszyliśmy w trasę, w nocy ok 1.30 zajechaliśmy do Katowic. Maksio zapowiadał tym razem, że nie będzie spał, bo omijają go ciekawe rzeczy, ale niestety zmęczenie wygrało, jak widać na załączonym obrazku.

Pierwsza nocka w Katowicach (w zasadzie to krótka drzemka), bo rano byliśmy już umówieni z Adamem i Magdą z Klasyczni-w-podróży. Oczywiście, jak to zwykle bywa, po drodze nam się przypomniało, że nie wzięliśmy paru rzeczy, więc szybkie zakupy z rana w Decathlonie (uzupełniliśmy pewne braki i ruszyliśmy). W sobotę czekał nas najdłuższy odcinek 606 km i sporo godzin jazdy. Mam trochę pretensje do Google, bo nas cały czas oszukuje w kwestii czasu dojazdu. Niby w 5 godzin i 50 minut mieliśmy być na miejscu, a po drodze bezczelnie aplikacja dodawała nam minuty, a nawet godziny i dopiero po 9 godzinach dotarliśmy do celu.

Miałem wrażenie, że jazda na dwa auta podwójnie zwracała uwagę innych kierujących, ręka mnie boli od ciągłego machania. Oczywiście nie obyło się bez przygód. Na granicy ze Słowacją zrobiliśmy krótki przystanek na toaletę. I tu nagle zbliżają się z poważnymi minami w mundurach panowie celnicy. Zaczynają oglądać, zaglądać i myślę sobie, że mamy przerąbane za nielegalny przemyt dużej ilości fasolki po bretońsku i zupek chińskich. Na szczęście pojawiły się uśmiechy i okazało się, że przyszli z ciekawości obejrzeć auta.

Dwie “renówki” R4 wzbudzają duże zainteresowanie na trasie w kierunku Albanii / Fot. Archiwum

Z opóźnieniem dotarliśmy na miejsce. Obóz rozbity, na polu namiotowym. Próbowaliśmy wytłumaczyć panu w recepcji, żeby przydzielił nam miejsca obok siebie z Adamem. Ale po krótkiej wymianie zdań, w trzech różnych językach, miałem wrażenie, że recepcjonista zrozumiał, że ja i Adam jesteśmy parą, a Maksio jest naszym synem, więc odpuściliśmy temat. Ostatecznie mieliśmy wrażenie, że specjalnie nam przydzielił tak oddalone od siebie kwatery.

Niedziel poświęcona na zwiedzanie okolic Balatonu i w poniedziałek ruszamy dalej ku Albanii. Jutro ma dojechać do nas trzecia Renia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze posty

Uczniowie z SP Szyldak wiedzą najwięcej o parkach krajobrazowych Polski

GMINA OSTRÓDA. W Krutyniu, tam gdzie jest siedziba Mazurskiego Parku Krajobrazowego rozegrany został dwudniowy finał wojewódzki konkursu "Poznajmy Parki Krajobrazowe Polski". Najlepsi byli uczniowie z SP Szyldak, wygrali drużynowo i indywidualnie.

W niedzielę będzie Flaszka do zrobienia na Wzgórzach Dylewskich, początek o 13

GMINA OSTRÓDA. Stowarzyszenie Miłośników Wzgórz Dylewskich w niedzielne popołudnie zaprasza na Flaszkę. Tak nazwali wiosenne sprzątanie okolicy, gdzie wśród zebranych odpadów dominują butelki po różnych trunkach.

Uczniowie z gminnych szkół mają dużą wiedzę o szlaku i meandrującej Drwęcy

GMINA OSTRÓDA. Rzeka Drwęca u swoich źródeł zawija się i meandruje otaczając urokliwe okolice gminy Ostróda. Uczniowie z gminnych szkół mieli okazję wykazać się wiedzą podczas konkursu "Szlakiem Drwęcy".

Wirginia Ezeobi z SP Szyldak finalistką konkursu Akademii Wiedzy o Prawie

GMINA OSTRÓDA. W Warszawie odbył się finał krajowy ogólnopolskiego konkursu - Akademia Wiedzy o Prawie. Jedną z finalistek była uczennica Szkoły Podstawowej w Szyldaku Wirginia Ezeobi.
- Reklama -Portal Informacyjny | Ostróda i okolice - Reklama

Nowoczesna księgarnia ubogaci wnętrze Muzeum Bitwy pod Grunwaldem

GMINA GRUNWALD. W Muzeum Bitwy pod Grunwaldem niezagospodarowana dotąd przestrzeń zostanie przekształcona w nowoczesną księgarnię. Będzie to miejsce spotkań miłośników historii, literatury i kultury.

Kandydat z trybun dopingował kolegów z drużyny w meczu z Grunwaldem [FOTO]

TENIS STOŁOWY. Pojedynek Polkardu z Grunwaldem był wydarzeniem 23. kolejki spotkań ALTS w hali OCSiR. Zwycięzca mógł zrobić duży krok w kierunku drużynowego mistrzostwa Ostródy. Zrobili to pingpongiści Polkardu.